جام جهانی 2022| تثبیت صدرنشینی لاله‌های نارنجی با یک تساوی سخت/ اکوادور مزد حملاتش را نگرفت + ویدئو

21:27 - 04 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۸۷۵۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در دیداری از گروه A جام جهانی 2022 تیم ملی هلند مقابل تیم ملی اکوادور متوقف شد، اما صدرنشین باقی ملند.

خبرگزاری میزان – در سومین دیدار از روز ششم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی هلنددر دومین دیدار گروه A و از ساعت 19:30 در حالی در استادیوم بین‌المللی الخلیفه به مصاف تیم ملی اکوادور رفت که دو تیم در بازی نخست خود موفق به شکست رقبا شده بودند و می‌توانستند با کسب برد در این دیدار نخستین تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی باشند، اما در پایان 90 دقیقه دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا جایگاه‌شان در بالای جدول تغییر نکند.

این بازی با نمایش هجومی لاله‌های نارنجی آغاز شد و در دقیقه 6 بود که کلاسن با پاسی کوتاه توپ را به کودی گاکپو رساند تا این مهاجم جوان هلند با شوتی زیبا گل اول اول شاگردان فن‌خال را وارد دروازه اکوادور کند. گاکپو با گلزنی در این بازی دومین گل خود در جام جهانی را به ثمر رساند.

پس از تساوی دو تیم در نیمه اول این بار نوبت سرمه‌ای پوشان اکوادور بود که روی تیزهوشی انر والنسیا در دقیقه 48 و استفاده از توپ برگشتی گل تساوی نماینده آمریاکی جنوبی را وارد دروازه هلند کند تا این بازی مهیج و تماشایی با تساوی یک بر یک دو تیم به اتمام برسد.

با این تساوی تیم ملی هلند با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اکوادور در صدر گروه A ایستاد و تیم ملی سنگال با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیم ملی قطر هم با دو باخت و بدون امتیاز در قعر جدول ماند.

در نخستین دیدارهای روز ششم تیم ملی ایران موفق شد در دیداری از گروه B با نتیجه 2 بر صفر از سد ولز بگذرد و با 3 امتیاز در رده دوم گروه بایستد. در دومین دیدار امروز . از گروه A ساعاتی پیش تیم ملی قطر با نتیجه 3 بر یک مغلوب سنگال شد تا به این ترتیب عنابی‌پوشان میزبان با قوبل دومین باخت خود نخستین جدف شده جام بیست و دوم لقب بگیرند. در آخرین بازی امشب و از گروه B تیم ملی انگلیس از ساعت 22:30 به مصاف آمریکا خواهد رفت.

*هلند یک – اکوادور یک

گل‌ها: کودی گاکپو(6) برای هلند/ انر والنسیا(49) برای اکوادور

کارت زرد: جکسون مندز(57) از اکوادور

داوران: مصطفی غربال (الجزایر)/ کمک‌ها: موکرانه گوراری (الجزایر) و عبدالحق داور چهارم: سعید مارتینز (فرانسه)

*گل اول هلند به اکوادور توسط کودی گاکپو(6):

*گل اول اکوادور به هلند توسط انر والنسیا(49):

*ترکیب تیم ملی هلند:

آندریس نوپرت، ناتان آکه، ویرجیل فن‌دایک، ژورین تیمبر، دنزل دامفرایس، تئون کوپماینرز(80 - مارتین درون)، فرانکی دی‌یونگ، دالی بلیند، دیوی کلاسن (69 - برگویس)، استیون برخواین(46 - ممفیس دی‌پای)، کودی گاکپو(80 - ووت ورگهوست)

*ترکیب تیم ملی اکوادور:

هرنان گالندز، پیرو هینکاپی، جکسون پوروزو، فلیکس تورس، پرویس استوپینان، مویسس کایسدو، جگسون مندز، گونزالو پلاتا(90 - روماریو ایبارا)، آنجلو پرسایدو، انر والنسیا(90 - کوین رودریگز)، مایکل استرادا(74 - جرمی سارمینتو)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *